Vision veckan avklarad:)

Ja förra veckan var det dags för oss att prova 2handsflug fiske:) det var lite svårt i början men kände att jag fick in kasten hyfsat på slutet iaf:), Veckan bestod av Jerkbait fiske på måndagen och flugfiske och rodd på tisdagen. sen på onsdag var det Guidning i klarälvens hetaste zoner, jag fick guida 2 herrar efter lax på förmiddagen tyvär utan resultat:(, sen efter lunch blev det guidning efter gädda:) tyvär ingen landad men herrarna i båten missade några hugg och tappade en:(...På torsdagen var jag i mat gruppen så då blev det tidig morgon med att göra iordning frukost till fiskarna:) sen blev det lunch och då tilllagade vi viltskav och potatis:) sedan började vi packa ihop lägret:)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
På fredagen åkte jag och några klass kompisar hem till dalsland för en fiske weekend:) vi hyrde stuga på högsbyn och fiskade på råvarpen tyvär var fisket riktigt trög och det nappade varken på trolling eller jerkbait:( totalt fick vi 2 små gäddor runt kilot:(, Men imorn vankas det vertikal fiske efter gös:)
Bagarn instruerar Linus i 2 handskast
Träning i att ro i strömmande vatten:)
Vi fick hjälpa Vision att montera ihop och pumpa flytringar m,m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0