En helg full av fiske:)

Ja denna helgen har det blivit ganska mycket fiske men tyvärr utan något bra resultat:( Jag och Tomas var iväg och metade gädda igår, tomas fick en liten gädda men han var nöjd med tanka på att det var hans första gädda på mete:) den högg precis efter att han satt spöet i napp-alarmet och spänt upp linan. efter det var det trögt en stund men sen började det pipa i larmet igen jag gick fra och väntade och då slutade det pipa efter några sek började det igen och ivrig som man var lät jag inte han ta betet ordentligt innan mothugg så jag lyckades inte kroka:(. sen var det helt tyst resten av kvällen. Idag var vi iväg och skulle meta lite betes fisk men dom var inte på hugget för vi fick inte en enda så vi riggade karp spöna och metade efter gädda istället men tyvär gav det inte heller något resultat....Tight Lines
Alexander med En jerk gädda från i fredags:)
Tomas drillar en liten gädda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0