HEL DAG MED FISKE

Ja denna dagen började med att jag gick upp vid 6tiden och åt frukost, sedan vid halv åtta bar det i väg till skolan för att packa alla bilar och båtar. Sen bar det i väg till västra örten för fiske:) vi la i båtarna och stack ut första passet var vertikal jiggning det gav inget resultat för min del, inte ens ett hugg:( men dom i båten bredvid fick 8 gösar, efter att ha jiggat i drygt 2 timmar åkte vi iväg och jerkade lite men inget napp där heller:( och efter att vi käkat lite medhavd lunsch stack vi ut på trolling, vilket var väldigt intressant att lära sig handskas med djuprigg och paravaner men fick tyvär inget napp där heller, sedan jerka vi lite till sen så åkte vi i land för att packa ihop, det blev en lång dag eftersom vi inte var klara förens halv 11:) och inte ett napp för mig men har varit en mycket intressant och givande dag:) så jag kan väl sumera med att det blev ett väldigt lyckat misslyckande:)  Tight Lines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0