Juletid och snart nytt år

Hej alla fiskevänner.
Var ett tag sen jag skrev här men det är för att det faktiskt inte har varit något speciellt nämnvärt fiske senaste tiden.
Kylan sätter sina spår och skrämmer en från att gå ut och så får man ju tänka på fiskarna också så inte dom fryser ihjäl ovanför isen.
Men en liten tur fick det ju bli när jag såg att sjön inte var helt frysen på ett ställe:) dock blev det inget napp:/
Nu sitter jag nere hos min kära syster i Helsingborg och här har det stor handlats fiskeprylar inför nästa säsongs mete, Bivvy, Stol, Rig wallet i från http://www.piscari.se/ samt även massa slangar, sänken, krok, och allt som behövs för karp mete, och mycket mera.

TF Gear Force 8 Bivvy

Gott Nytt År
&
Tight Lines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0